25 februar 2012

Grafiske puder og dårlige billeder

Min weekend er startet i selskab med symaskinen. Det blev til et par puder, som nu bor i sofaen.



Jeg syntes selv at det er gået ret godt, med at få linjerne næsten helt skarpe.
Puderne har grå tittebånd hele vejen rundt og sort bagside.

Jeg syntes at mine billeder er ret ærgelige. For det første har jeg kun min iPhone, til at tage billeder med. Og for det andet har jeg ikke brugt tid på redigering.
Jeg vil jo gerne, at min blog bliver fyldt med pæne billeder. Er godt kamera har stået på ønskelisten længe. Og mens jeg venter på at få dét ønske opfyldt, kan jeg jo passende starte med billedredigeringen.
Kender du et godt (helst gratis) program til formålet?



- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Send en kommentar